ŠKOLENÍ PRO VŠECHNY, CO TO MYSLÍ S ONLINEM VÁŽNĚ:
E-MAIL MARKETING 2017
"KONEČNĚ EFEKTIVNĚ"
ZN: BEZ SPAMU.
BRNO
PRAHA
Co vás napadne, když se řekne e-mail marketing? Většinu veřejnosti napadne jedno jediné slovo SPAM. Přesto je e-mail marketing nejefektivnějším kanálem marketingového mixu z hlediska návratnosti investic.
JAK TO UDĚLAT, ABY VAŠE NEWSLETTERY NEOBTĚŽOVALY.
BA NAOPAK.
ABY JE ZÁKAZNÍCI MILOVALI?
Vím, co funguje a ráda to naučím i vás. Od roku 2008 je e-mail marketing mojí hlavní obživou. Pomohla jsem úspěšně nastartovat e-mailing desítkám eshopů a českých firem. Dnes zastupuji přední českou aplikaci pro hromadný e-mail marketing, školím a přednáším. Tahle stránka ale nemá být o mně, ale o tom, co může efektivní e-mail marketing přinést vám.
CHCETE ZÍSKAT DO ROKA
2X VÍCE ZÁKAZNÍKŮ?
S efektivním e-mail marketingem získáte víc. A POZOR. Nepotřebujete k tomu tým profíků, grafika, kodéra, copywritera ani předražený software. Ukáži vám, jak na to v českých podmínkách.
ZÍSKÁTE ODPOVĚDI NA VŠECHNY KLÍČOVÉ OTÁZKY E-MAIL MARKETINGU:
- 1Jak získat pozornost a sbírat kontakty na potenciální zákazníky?Jak mají vypadat a kam nejlépe umístit webové formuláře na webu. Jak návštěvníky webu zaujmout a co jim výměnou za e-mail nabídnout? Jak sbírat e-mailové adresy offline?
- 2Jak získat důvěru a postavit prodejní newsletter, kterému neodolají?Jak postavit e-mail, aby prodával? Jaký zvolit předmět?
- 3Jak budovat loajalitu a jak proměnit stávající zákazníky v nadšené fanoušky, kteří vás budou rádi doporučovat?Systém péče a jeho vliv na opakované nákupy. Jak posílat přání k svátku?
- 4Jak to všechno dělat v souladu s českou legislativou a neposílat spam?Co je to spam a jak ho neposílat? Co musí ze zákona obsahovat každé obchodní sdělení? Povolené způsoby odhlašování. Co je to obchodní sdělení? Ochrana osobních údajů a povinnost registrovat se jako správce.
- 5Jak začít dělat e-mail marketing skutečně efektivně? Krok za krokem.Bez ohledu na to, kde se zrovna nacházíte, dozvíte se, jak můžete začít dělat e-mail marketing efektivně právě vy. Jak zlepšit to, co děláte a dosáhnout ještě lepších výsledků.
- 6Jak newslettery správně vyhodnocovat?Bounce rate - open rate - click rate. Jak nejlépe měřit výkon kampaní. Jak využít A/B testování k lepším výsledkům?
Dozvíte se toho ještě mnohem více. Ale nebojte se. Nechci, abyste odešli s hlavou jako pátrací balón, a proto:
V CENĚ ŠKOLENÍ DOSTANETE:
- Pracovní sešitSe kterým snadno udržíte pozornost celý den a nic vám neuteče.
- Akční checklistOdejdete domů s jasnou představou a plánem toho, co potřebujete udělat jako další krok.
- Certifikát o absolvování
CO O ŠKOLENÍ ŘEKLI?
Školení E-mailing, která zákazníci milují se slečnou Fišerovou nás velmi nadchlo. Lektorka byla velmi profesionální a dokázala nám odpovědět na všechny naše otázky. Ujasnili jsme si, jak má komunikace v naší společnosti vypadat a co je jejím cílem.
„Když někdo uvádí jako součást reference, že bylo nějaké školení super přínosné, může se to zdát jako klišé. U Katky jsem absolvoval školení copywritingu a e-mail marketingu a ano – obě pro mě byly skutečně přínosné:) Jako člověk, který se pohybuje v oboru řadu let, poznám, když někdo ví, o čem mluví. Katka Fišerová to ví.“
Tohle školení patrně otočí vaše vnímání online marketingu naruby. Otevře vám oči. Přestanete plýtvat za reklamu, která vám nic nepřináší a konečně zjistíte, jak dělat e-mail marketing efektivně.
Pokud budete praktikovat triky, které vám na školení ukáži, získáte do roka 2x více zákazníků než máte dnes. A to je fakt.
KOLIK TO STOJÍ?
Za hodinovou konzultaci si běžně účtuji 1800 Kč. S vámi budu celý den a ptát se mě můžete na cokoliv. Udělám vše, co bude v mých silách, abyste si odnesli přesně to, co potřebujete. Cena školení, které nastartuje váš vztah se zákazníky a nakopne prodeje:
4.250 Kč
Cena je konečná, nejsem plátce DPH.
NIC NERISKUJETE.

Nic neriskujete. Ještě se mi to nestalo, pokud byste ale nebyli se školením spokojení, vrátím vám peníze bez zbytečného vyptávání.