Dušan Souček

PROČ DĚLAT E-MAIL MARKETING?

"Efektivní marketing je dobře uvařený guláš všech možných kanálů. E-mail marketing je sice jen jedna z těchto ingradiencí a pořádnou hostinu uděláte jenom, když to všechno pořádně smícháte a podle správného receptu uvaříte dohromady.

Když jej však vynecháte, tak to bude jako kdybyste dostali na talíř guláš bez masa. Jenom takovou omáčku bez základu! Moje čísla za několik let říkají zcela jasně, že e-mail marketing je nejefektivnější nástroj. Ale také říkají, že je to hra čísle. Počítejte s mírou otevření kolem 20 – 30 % a s mírou prokliku třeba kolem 5 – 10 %.

TOHLE ŠKOLENÍ DOPORUČUJI.

Jak tyto čísla neustále vylepšovat je běh na dlouhou trať. Pracujte na tom, tohle školení doporučuji. Dostanete na něm správný základ na pořádný email marketingový guláš! Katku znám osobně a vím, že ví o čem mluví… Neváhejte!"

ŠKOLENÍ PRO VŠECHNY, CO TO MYSLÍ S ONLINEM VÁŽNĚ:

E-MAIL MARKETING KONEČNĚ EFEKTIVNĚ.
 ZN: BEZ SPAMU.

NOVÉ TERMÍNY ŠKOLENÍ
(Kapacita každého max. 6 účastníků)

26. DUBNA

v Praze

24. KVĚTNA

v Praze

Co vás napadne, když se řekne e-mail marketing? Většinu veřejnosti napadne jedno jediné slovo SPAM. Přesto je e-mail marketing nejefektivnějším kanálem marketingového mixu z hlediska návratnosti investic

JAK TO UDĚLAT, ABY VAŠE NEWSLETTERY NEOBTĚŽOVALY.
BA NAOPAK.
ABY JE ZÁKAZNÍCI MILOVALI?

Vím, co funguje a ráda to naučím i vás. Od roku 2008 je e-mail marketing mojí hlavní obživou. Pomohla jsem úspěšně nastartovat e-mailing desítkám eshopů a českých firem. Dnes zastupuji přední českou aplikaci pro hromadný e-mail marketing, školím a přednáším. Tahle stránka ale nemá být o mně, ale o tom, co může efektivní e-mail marketing přinést vám. 

CHCETE ZÍSKAT DO ROKA
2X VÍCE ZÁKAZNÍKŮ?

S efektivním e-mail marketingem získáte víc. A POZOR. Nepotřebujete k tomu tým profíků, grafika, kodéra, copywritera ani předražený software. Ukáži vám, jak na to v českých podmínkách. 

 

ZÍSKÁTE ODPOVĚDI NA VŠECHNY KLÍČOVÉ OTÁZKY E-MAIL MARKETINGU:

  • 1
    Jak získat pozornost a sbírat kontakty na potenciální zákazníky?
    Jak mají vypadat a kam nejlépe umístit webové formuláře na webu. Jak návštěvníky webu zaujmout a co jim výměnou za e-mail nabídnout? Jak sbírat e-mailové adresy offline?
  • 2
    Jak získat důvěru a postavit prodejní newsletter, kterému neodolají?
    Jak postavit e-mail, aby prodával? Jaký zvolit předmět?
  • 3
    Jak budovat loajalitu a jak proměnit stávající zákazníky v nadšené fanoušky, kteří vás budou rádi doporučovat?
    Systém péče a jeho vliv na opakované nákupy. Jak posílat přání k svátku?
  • 4
    Jak to všechno dělat v souladu s českou legislativou a neposílat spam?
    Co je to spam a jak ho neposílat? Co musí ze zákona obsahovat každé obchodní sdělení? Povolené způsoby odhlašování. Co je to obchodní sdělení? Ochrana osobních údajů a povinnost registrovat se jako správce.
  • 5
    Jak začít dělat e-mail marketing skutečně efektivně? Krok za krokem.
    Bez ohledu na to, kde se zrovna nacházíte, dozvíte se, jak můžete začít dělat e-mail marketing efektivně právě vy. Jak zlepšit to, co děláte a dosáhnout ještě lepších výsledků.
  • 6
    Jak newslettery správně vyhodnocovat?
    Bounce rate - open rate - click rate. Jak nejlépe měřit výkon kampaní. Jak využít A/B testování k lepším výsledkům?

Dozvíte se toho ještě mnohem více. Ale nebojte se. Nechci, abyste odešli s hlavou jako pátrací balón, a proto:

 

V CENĚ ŠKOLENÍ DOSTANETE:

  • Pracovní sešit
    Se kterým snadno udržíte pozornost celý den a nic vám neuteče.
  • Akční checklist
    Odejdete domů s jasnou představou a plánem toho, co potřebujete udělat jako další krok.
  • Certifikát o absolvování

CO O ŠKOLENÍ ŘEKLI?

Školení E-mailing, která zákazníci milují se slečnou Fišerovou nás velmi nadchlo. Lektorka byla velmi profesionální a dokázala nám odpovědět na všechny naše otázky. Ujasnili jsme si, jak má komunikace v naší společnosti vypadat a co je jejím cílem.

Zuzana Coufalová, Simona ČejkováNetDirect

„Když někdo uvádí jako součást reference, že bylo nějaké školení super přínosné, může se to zdát jako klišé. U Katky jsem absolvoval školení copywritingu a e-mail marketingu a ano – obě pro mě byly skutečně přínosné:) Jako člověk, který se pohybuje v oboru řadu let, poznám, když někdo ví, o čem mluví. Katka Fišerová to ví.“

Jan ŠáfrMajitel Pekne-sperky.cz

Tohle školení patrně otočí vaše vnímání online marketingu naruby. Otevře vám oči. Přestanete plýtvat za reklamu, která vám nic nepřináší a konečně zjistíte, jak dělat e-mail marketing efektivně.

Pokud budete praktikovat triky, které vám na školení ukáži, získáte do roka 2x více zákazníků než máte dnes. A to je fakt.

KOLIK TO STOJÍ?

 Za hodinovou konzultaci si běžně účtuji 1980 Kč. S vámi budu celý den a ptát se mě můžete na cokoliv. Udělám vše, co bude v mých silách, abyste si odnesli, co nejvíce. 6 hodin školení vás vyjde na:

2980 Kč pro jednoho, nebo 

3980 Kč pokud přijdete ve dvou.

NIC NERISKUJETE.

Nic neriskujete.  Ještě se mi to nestalo, pokud byste ale nebyli se školením spokojení, vrátím vám peníze bez zbytečného vyptávání.